2393  : تعداد بازديد
تاریخ انتشار : 18:49:14 , 1400/10/23
مراسم اختتامیه لیگ حرف و مشاغل؛
جام نایب قهرمانی و جایزه اخلاق به رسانه ورزش رسید/ فردوسی پور قول جبران داد
مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات لیگ حِرف و مشاغل با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس شورای شهر تهران برگزار شد. تیم رسانه ورزش علاوه بر جام نایب قهرمانی، جایزه تیم اخلاق را از آن خود کرد.


به گزارش سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورش، مراسم اختتاميه ششمين دوره مسابقات ليگ حرف و مشاغل امروز پنجشنبه  23 دي ماه در تالار ايوان شمس برگزار شد. در اين مراسم که از ساعت 11:30 آغاز شد، مهدي چمران و محمد آخوندي رئيس و عضو شوراي شهر تهران، شهاب الدين عزيزي خادم رئيس فدراسيون فوتبال، سليماني معاون سازمان ورزش شهرداري تهران و اعضاي تيم‌هاي مختلف حضور داشتند.

اين دوره از مسابقات با قهرماني تيم آتشنشاني و نايب قهرماني رسانه ورزش به پايان رسيد و تيم نظام مهندسي هم در رده سوم قرار گرفت. 

پيمان اسديان عضو تيم رسانه ورزش و مجري اين برنامه در ابتداي مراسم ضمن خوشامدگويي به اعضاي حاضر در تالار ايوان شمس، از مزاياي برگزاري ليگ حرف و مشاغل صحبت و اظهار اميدواري کرد که اين جام در سال‌هاي آينده هم ادامه داشته باشد.

57882_445.jpeg


صحبت‌هاي مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران

مهدي چمران يکي از سخنرانان اين مراسم بود. وي با اشاره به قهرماني تيم آتشنشاني در اين دوره از مسابقات گفت: آتشنشانها بايد ورزشکار باشند. اگر آماده نباشند، در انجام وظيفه خود موفق نخواهند بود.

وي افزود: تشکر از شما عزيزان که اين برنامه ها را برپا داشتيد. تلاش مي‌کنيم ورزش به عنوان يک اصل زندگي جايگاه خودش را داشته باشد.

عزيزي خادم: برگزاري اين برنامه‌ها به مشروعيت فوتبال کمک مي‌کند

همچنين شهاب الدين عزيزي خادم رئيس فدراسيون فوتبال دقايقي براي حاضران صحبت کرد. وي گفت: برگزاري و ادامه چنين برنامه‌هايي در آينده براي ورزش و فوتبال کشور بسيار نويدبخش است و به مشروعيت هرچه بيشتر فوتبال در جامعه منجر مي‌شود. شهرداري سازمان معظمي است و شهرداري‌ها از ارکان مهم توسعه فوتبال در جهان بشمار مي‌روند. بايد از برادرانم آقايان چمران، زاکاني، آخوندي و علوي تشکر ويژه‌اي داشته باشم.

رييس فدراسيون فوتبال با اشاره به اقدامات و موفقيت‌هاي اخير فوتبال ملي گفت: اجراي برنامه‌هاي فوتبال مردان، زنان و همچنين بخش‌هاي پايه به دقت زير ذره‌بين قرار دارد و خوشبختانه نتايج اخير کسب شده نيز مويد اين موضوع است.


photo_2022-01-13_15-12-25.jpg


فردوسي پور: تيم‌هاي جام به هم نزديک بودند

عادل فردوسي پور کاپيتان تيم رسانه ورزش سخنران ديگر مراسم بود. وي گفت: امسال به مشکلي بر خورديم که با کمک آقاي حبيب کاشاني و محمد آخوندي برطرف شد و توانستيم جوايز را فراهم کنيم. نفس برگزاري مسابقات خيلي خوب است. 12 تيم مختلف حضور داشتند. واقعاً مسابقات خوب و منظم برگزار شد. 11 هفته بدون وقفه برگزار شد. بارندگي، کرونا و آلودگي هوا باعث به تاخير افتادن مسابقات نشد. شور و حرارت فوق العاده اي بين شرکت کنندگان وجود داشت.

وي افزود: مسابقات به گواه تمام شرکت کنندگان بسيار جذاب بود. فاصله بين تيم دوم و تيم ششم کلاً دو امتياز بود. اين نشان مي‌دهد چقدر تيم‌ها به هم نزديک بودند. ان شاءالله در سال‌هاي بعد اين اتفاق رخ خواهد داد.

کاپيتان رسانه ورزش در ادامه تصريح کرد: براي تيم بانوان هم آرزوي موفقيت مي‌کنيم. يکي از بهترين اتفاقات صعود اين تيم به جام ملت‌هاي آسيا بود. آنها با مشکلاتي که وجود داشت خوب جنگيدند.

فردوسي پور با بيان اينکه رسانه ورزش سال آينده در جام حرف و مشاغل جبران خواهد کرد، گفت: اميد داريم براي دوره‌هاي بعدي هم اين مسابقات که در تقويم ساليانه شهرداري قرار گرفته است را برگزار کنيم. رسانه ورزش بازيکن جا زده نداشت و سالم‌ترين تيم مسابقات بود که در رده دوم قرار گرفت. آتشنشاني هم تيم يکدست و همگني بود و تمام بازيکنانش ستاره بودند که قهرماني را به اين تيم تبريک مي‌گوييم.


57913_712.jpeg


جام نايب قهرماني و جايزه اخلاق به رسانه ورزش رسيد

در اين دوره از مسابقات، براي تمام تيم‌ها از قهرمان تا تيم انتهاي جدول هداياي نقدي در نظر گرفته شده بود که در مراسم امروز به نمايندگان تيم‌ها پرداخت شد. همچنين سه تيم برتر اين رقابت‌ها يعني آتشنشاني، رسانه ورزش و نظام مهندسي هم جوايز، مدال‌ها و جام را از دست مسئولان حاضر روي سِن تحويل گرفتند. حبيب کاشاني عضو شوراي شهر تهران به دليل سفر به کربلا در مراسم امروز غايب بود و حسين اوجاقي هم به دليل مشکلات شخصي به مراسم نرسيد.

رسانه ورزش علاوه بر دريافت جايزه نايب قهرماني، جايزه تيم اخلاق (کمترين کارت زرد و قرمز) را هم دريافت کرد. نکته جالب توجه اين مراسم، اهداي جام قهرماني تيم آتشنشاني به خانواده شهيد حامد هوايي آتشنشاني بود که جان خود را در حادثه پلاسکو از دست داد. حسام هوايي برادر دوقلوي حامد اين جام را در دست گرفت.

57912_329.jpeg


 
نظرات کاربران
 
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :

 
گالری تصاویر  
حامیان  
آخرین اخبار  
شمارش معکوس برای شروع جام هفتم/ دربی رسانه‌ای در هفته نخست
باخت خفیف رسانه ورزش در مشهد با گل بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس
سفر رسانه ورزش به مشهد بعد از 11 سال و دیدار با یاران خداداد عزیزی
شکست رسانه ورزش در ضربات پنالتی/ پرسپولیس انصراف داد
آغاز تورنمنت چهار جانبه با حضور رسانه ورزش به یاد جانباختگان متروپل
از سرمربی سابق ایران تقدیر شد/ فردوسی پور: حبیبی شایسته این تقدیر است
اظهارات فردوسی‌پور بعد از ملاقات با کودکان مبتلا به سرطان در اراک
پیروزی رسانه ورزش به نفع کودکان مبتلا به سرطان/ کلیپی که اشک همه را درآورد
سفر رسانه ورزش به «سرزمین آفتاب» در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان
رسانه ورزش در دیدار گرامیداشت روز وکیل به برتری رسید
پیروزی آتشنشانی در بازی یادبود شهدای پلاسکو/ اهدای تندیس آتشنشان به رسانه ورزش
دیدار قهرمان و نایب قهرمان جام حِرف و مشاغل به یاد شهدای آتش‌نشان پلاسکو
جام نایب قهرمانی و جایزه اخلاق به رسانه ورزش رسید/ فردوسی پور قول جبران داد
نایب قهرمانی رسانه ورزش در روز دبل فردوسی‌پور/ ثبت ششمین برد در هفته پایانی
تساوی رسانه ورزش مقابل نظام مهندسی و قهرمانی زودهنگام آتشنشانی
بازگشت رسانه ورزش به مسیر پیروزی/ صعود دو پله‌ای در جدول
رسانه ورزش 0 - سازمان ورزش 0/ بازی هشتم برنده نداشت
جریمه سه امتیازی پلیس راهور برای رسانه ورزش/ نخستین باخت رقم خورد
تداوم روند شکست ناپذیری رسانه ورزش با تساوی برابر تیم هنرمندان
پیروزی ارزشمند رسانه ورزش در پنجمین دیدار/ صدر جدول رسانه ای ماند
کسب سومین برد متوالی؛ تداوم صدرنشینی و روند شکست ناپذیری رسانه ورزش
مصاف رسانه ورزش با وکلای کلاسیک/ طلسم تساوی‌ها شکسته می‌شود؟
پیراهن شماره 5 رسانه ورزش بایگانی شد/ فردوسی پور: در قلب ما هستید
پیروزی رسانه ورزش مقابل وکلای البرز/ بدرقه آقای «جنتلمن» با سه امتیاز
توپ بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی به تیم رسانه ورزش اهدا شد

 

   صفحه نخست | اعضای شورا | تاریخچه تیم  | معرفی اعضا | اخبار  | فیلم  | عکس  | آرشیو | تماس با ما 
کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم فوتبال منتخب رسانه های ورزشی ایران است.
Powerd by MediaGraph